Polish NYX Face Awards 2016

Hej Kochani,
Dawno nie dodawałam postów, ale muszę przyznać, że ostatnio mam mało wolnego czasu :/.
Do rzeczy, jakiś czas temu brałam udział w konkursie makijażowym, organizowanym przez firmę NYX Cosmetics Polska. Nie było żadnego tematu konkursu, po prostu miał być to makijaż niestandardowy, awangardowy, który wyróżni się na tle innych. Z tego co zaobserwowałam, przeglądając prace z zagranicznych edycji, niektóre makijaże były typową charakteryzacją, i podejrzewam, że tego oczekiwało jury polskiej edycji konkursu.
Obowiązkowym punktem w konkursie było wykonanie krótkiego tutorialu makijażowego i zamieszczenie go na swoim INSTAGRAMIE :). Następnie trzeba było oczekiwać zaproszenia NYX do wzięcia udziału w konkursie i wypełnienia formularza zgłoszeniowego.
Do półfinału przeszło 20 osób. Mnie niestety nie udało się dostać. Poziom był bardzo wysoki i szczerze mówiąc nie liczyłam na to, traktowałam to bardziej jako zabawę i kolejny krok na przód. Nigdy wcześniej nie nagrywałam tutoriali i chciałam w ogóle zobaczyć czy dam radę :). Półfinalistki otrzymały paczki kosmetyków NYX, które miały posłużyć im do wykonania makijażu finałowego, którego tematem był  #ANIME.
Moim zdaniem nie łatwy temat, już raz miałam okazję wykonać makijaż anime.
Zwyciężczyni, którą została @ISKESIB otrzymała oczywiście tytuł Polish Nyx Face Awards 2016, jak również możliwość wzięcia udziału w imprezie brandowej, organizowanej przez NYX, która odbędzie się w Los Angeles :D -  cudowna nagroda!
A poniżej zdjęcia i tutoriale moich dwóch prac, które zgłosiłam do konkursu ;).

Makijaż nr 1




 

Makijaż nr 2








2 komentarze: