Recenzja: Paleta Sleek Vintage Romance

Hej.
Kolejna recenzja dla Was. Tym razem omówię paletę cieni, angielskiej marki Sleek. Dotarła do mnie niedawno ale z racji, że nie mogłam się jej doczekać od razu poszła w ruch. Słyszałam o tych paletach wiele dobrego i rzeczywiście to prawda. Cienie są rewelacyjne! Piękne odcienie, świetnie skomponowane ze sobą. Trwałość bardzo dobra. Nie osypują się, no chyba że naprawdę przesadzimy z ilością. Przy użyciu jednej palety jesteśmy w stanie zrobić wiele różnych makijaży od dziennych po wieczorowe. Zamówiłam również paletę "Oh so special " i na pewno na tych dwóch nie poprzestanę, bo są niedrogie jak na ich ilość i jakość. Koszt jednej palety to cena około 40zł. Są dostępne tylko w sklepach internetowych. Swoje palety zamówiłam w sklepie LadyMakeup.
Poniżej zdjęcia palety Vintage Romance oraz swatche. Czekam na Wasze opinie o tym produkcie jeżeli, któraś z Was miała z nim styczność.















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz