Minti blue

Hej :)
W dzisiejszym poście chciałam Wam pokazać dość prosty w wykonaniu makijaż. Ma świeżą i lekką kolorystykę, będzie pasował do każdej tęczówki, choć najbardziej wyeksponuje brązowe i piwne oczy.
W wewnętrznym i zewnętrznym kąciku powieki nałożyłam granatowy cień, natomiast środek powieki pokryłam seledynowym pigmentem opalizującym na złoto, możecie zaaplikować go palcem.
Załamanie powieki roztarłam jasnym cielistym cieniem. Linię wodną pokryłam czarną, żelową kredką. Dodatkowo aby rozświetlić wewnętrzny kącik powieki, nałożyłam opalizujący na błękitno pigment, aczkolwiek nie jest to konieczne.
Zapraszam Was do obejrzenia i czekam jak zawsze na Wasze komentarze :).








Użyte kosmetyki:

Twarz:
  • podkład Max Factor FaceFinity 3w1 - 47 Nude
  • korektor Loreal True Match - 1 Ivory
  • kamuflaż Catrice - Ivory
  • puder Constance Caroll - Translucent
  • róż z palety Morphe Brushes
  • bronzer KOBO - Nubian Desert
Brwi:
  • Brow Wiz Anastasia Beverly Hills - Taupe
  • korektor L'Oreal True Match - Ivory
Oczy:
  • baza pod cienie AVON - Light Beige
  • kredka żelowa Smokin - black
  • cienie z palety Morphe Brushes - 35B Colour Glam Palette
  • pigment Kobo Professional - Blue Mist 
  • pigment My Secret Star Dust - nr 7
  • tusz Max Factor False Lash Effect - black
Usta:
  • błyszczyk HEAN - nr 53

3 komentarze:

  1. Pani makijaże to jak malowane obrazy za każdym razem zastanawiam się jaki będzie kolejny.Po prostu piękny!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miło mi to czytać, to motywuje do dalszej pracy :)

      Usuń