Recenzja: Paleta Sleek PPQ Shangri-la Collection RESPECT

Hej :)
Wczoraj odebrałam swoją kolejną paletę Sleek-a Respect. Długo się zastanawiałam czy zamówić akurat tę ale wprost nie mogłam oprzeć się tym kolorom, szczególnie odcieniom pomarańczy. Szukałam takich cieni od dawna, ale nie natrafiłam na żadną paletę, która w swoim zestawieniu miałaby tak piękne odcienie pomarańczowo-koralowe. Świetnie podbijają kolor niebieskiej i zielonej tęczówki. Oprócz tego w palecie mamy bardzo fajne matowe cienie w odcieniach kremowych i beżowych, które będą jak znalazł do makijażu dziennego. Jestem nią zachwycona, nie wiem czy nie zostanie następcą mojej ulubionej Oh so Special. Kolejny makeup obowiązkowo wykonam tą paletą :).
A teraz duża dawka zdjęć palety i swatche.













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz