KONKURS - makijaż lub zestaw kosmetyków MaxFactor

Cześć :)
Zapraszam Was na mój pierwszy konkurs. Nagrodami są makijaż wykonany przeze mnie lub zestaw kosmetyków MaxFactor, w skład którego wchodzą: podkład w musie, błyszczyk, kredka do oczu i podwójny cień do powiek. 
Zasady są następujące:
1. Polubić mój fanpage na FB A cup of makeup < KLIK
2. Polubić zamieszczone w poście konkursowym zdjęcie
3. Udostępnić mojego posta konkursowego (publicznie)
4. Napisać w komentarzu, którą wybieracie nagrodę

Konkurs trwa od 14.11.2014 do 23.11.2014.
Ogłoszenie wyników nastąpi do 5 dni od zakończenia konkursu.
Zapraszam Was serdecznie do wzięcia udziału.
POWODZENIA :)

8 komentarzy:

  1. Dzieki za odwiedziny Biorę udział Lubie Fb jako Katarzyna Odrzywolska a udostępniłam jako The Katharinaa Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne brwi :)

    http://classylicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolory makijażu pasują do sweterka idealnie! Oczywiście skusiłam się na konkurs, chętnie potestowałabym nowe kosmetyki :)

    Udostepniłam jako Make up A mar i z prywatnego konta :) Podrawiam ciepło w ta okropna pogodę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i życzę powodzenia w konkursie. Na pewno będą kolejne więc zapraszam do śledzenia :)

      Usuń
  4. bardzo ładnie pokreślone oko :)

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń