Pinkie Pie

Cześć.
Dzisiejszy makijaż zatytułowałam Pinkie Pie :) bo jego kolorystyka skojarzyła mi się właśnie z tą postacią. Do jego wykonania użyłam głównie cieni w kolorze różowym i odrobinę perłowej szarości. Na usta nałożyłam błyszczyk w delikatnym, chłodnym różu. Twarz wykonturowałam moim ulubionym bronzerem Bell w odcieniu chłodnego, średniego brązu.
Napiszcie jak Wam się podoba :)








Użyte kosmetyki:

Twarz:


  • podkład Rimmel Lasting Finish - Ivory 103
  • korektor Loreal True Match - Ivory
  • kamuflaż Catrice
  • puder w kamieniu Constance Caroll - Translucent
  • puder brązujacy Bell
Brwi:
  • brązowy cień z palety MUA Smokin
Oczy:
  • baza pod cienie AVON - Light Beige
  • cień koralowy i różowy i bordo z palety Sleek Respect
  • cień różowy INGLOT - 119R
  • cień perłowy szary z palety MUA Smokin
  • tusz Miss Sporty Studio Lash 3D Volumytchic - 001 black
Usta:
  • błyszczyk KOBO Long lastin Glass Shine -210 Mauve Glow





4 komentarze:

  1. Ładnie Ci w różu :) Taki kolor pięknie podkreśla błękit oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo :) Wiele osób unika różowych cieni, myśląc, że są tandetne ale ja się z tym nie zgadzam :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba :D I makijaż i źródło inspiracji! Jestem ogromną fanką Pinkie Pie moi znajomi twierdzą, że jest to całkowite odzwierciedlenie mnie w kucykowej formie xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe a to ciekawe :) cieszę sie, że sie podoba.

      Usuń